Artis

BIAR BETUL?! Elfira Loy Shopping Mekap Cecah RM10K

Artis, Makeup

Sebut saja nama Elfira Loy, pasti buat semua rasa cemburu sekali gus kagum dengan wanita genit ini. Walaupun baru berusia 23 tahun, tetapi sudah cukup berjaya. Memiliki pelbagai aset diusia muda adalah suatu benda yang patut dikagumi dan dicontohi golongan muda. Agak-agak berapa income beliau sebulan? *sediakan 10 calculator*. Elfira Loy yang[…]

#OOTD Mira FIlzah Sentiasa ON POINT Walaupun Di Luar Negara

Artis, OOTD

Tidak sampai setahun dalam industri hiburan, beliau sudah dikenali dalam kalangan peminat. Dunia Lola merupakan drama televisyen pertamanya dan popularitinya melonjak apabila melakonkan watak Izara Batrisya di dalam Cinta Si Wedding Planner. Selain bidang lakonan, Mira sebenarnya menceburi bidang peragaan seawal usia 17 tahun lagi. Namun Mira Filzah kekal dengan gaya[…]

Fazura & Neelofa Ada Persamaan? Team Fazura Atau Team Neelofa? #Lofazura

Artis, OOTD

 Gempar satu Malaysia apabila Fattah & Fazura mengumumkan tentang hubungan sebenar mereka pada sidang media khas yang lalu. Fenomena #fattzura & #lofattah juga bagai tiada penghujung bila peminat masing-masing mempertahankan artis kesayangan mereka di sosial media. Lebih dahsyat lagi bila ada sekumpulan peminat yang sanggup membuat solat hajat demi artis mereka mendapat[…]

Cantiknya 6 Selebriti Terkenal Bertudung Labuh Ni! Ini Koleksi Tudung Yang Korang Boleh Tiru Gaya Selebriti Ini

Artis, Out & About

Semakin ramai wanita yang kini berhijrah untuk berhijab. Seronok bila tengok perubahan baik seseorang. Bukan mudah ya untuk seorang insan berubah dari satu tahap ke satu tahap yang berbeza.  SELEBRITI Selebriti juga tidak terkecuali dalam hal ini. Malah ada yang membuat perubahan drastik, dari seorang supermodel berubah menjadi seorang yang bertudung labuh.[…]

2 Busana Persalinan Pertunangan Elfira Loy, Stunning Habis!

Artis, OOTD, Wedding

  Kontroversi demi kontroversi, akhirnya pasangan merpati dua sejoli ini mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017. Tahniah buat Elfira dan Sufian Suhaimi! Pertunangan yang dibuat di kediaman Elfira Loy dekat Alam Damai pada jam 4 petang itu hanya dimeriahkan oleh ahli keluarga dan rakan-rakan selebriti yang rapat antaranya Sharifah Sakinah,[…]

5 Selebriti Berhijab Kongsi Tips Bergelar Usahawan Berjaya

Artis, Out & About

Bukan senang nak hidup senang kerana semuanya perlukan usaha dan berani mengambil risiko. Bukan itu je, anda juga perlu bijak merancang untuk sampai ke menara gading. Lima selebriti wanita ini membuktikan usia bukan kayu pengukur untuk menempa kejayaan sekaligus menguasai bidang perniagaan. Tak perlu jadi kaya untuk ceburi bidang perniagaan,[…]

15 Jenis Kaca Mata Yang Trendy 2017. Lofazura Punya Paling Trend!

Artis, OOTD

Rahsia untuk menjadi fesyenista sejati sebenarnya mudah je. Apa yang perlu kita buat ialah perlu sentiasa mengikuti perkembangan fesyen terkini. Bahasa Inggerisnya Fashion Up-To-Date! #OOTD korang tak lengkap tanpa kaca mata hitam. Walaupun fungsi utama kaca hitam sebenarnya adalah untuk melindungi mata dari sinaran UV, kaca mata hitam kini menjadi aksesori[…]

OMG! Ini Cara Kim Kardashian Tampak Glowing 24 Jam 7 Hari

Artis, Kecantikan

Oh! Kim Kardashian kenapa engkau 24 jam sempurna? Pernah tak anda terfikir tidak penatkah Kim K menjadi figura yang boleh dilabel sebagai sempurna selama 24 jam 7 hari… Beliau tidak lelah untuk tampil cantik, anggun, elegan bersama trend fesyen yang tiptop.  Gambar selfie dan gambar-gambar dikejar paparazzi memang sukar untuk tampak cela.  Paling[…]

NYFW: Soho Nostalgic

Artis, OOTD, Out & About

Pelakon jelita Fazura menyusuri Soho dengan membawa rasa chic Americana ilham Stuart Vevers buat himpunan musim luruh Coach 1941.   Diilhamkan dari kehidupan di kota New York, Stuart Vevers mengambil inspirasi yang menggabungkan banyak budaya di Amerika Syarikat. Daripada gaya cowboy diikuti terapan seorang biker, terdapat pula budaya Hispanic dari susur galur New[…]

Song Ji Hyo Berkongsi Gaya Hidupnya Bersama Fossil

Artis, Out & About

Peminat Running Man pasti mengenali pelakon Korea Song Ji Hyo yang sangat positif, peramah dan outgoing. Terbaharu, wanita cantik ini menyertai kempen Fossil Firsts dan berkongsi pengalamannya bersama Fossil Q Smartwatches.   Get notified. Choose your apps. Make it yours. Fossil Q Gen3, Q venture dan Q Explorist Touchscreen Smartwatches terbaharu sangat[…]

Wanita Bertudung Ini Digelar Song Ji Hyo Indonesia

Artis, Out & About

Sebelum ini ramai yang menggelar Nora Danish sebagai “Song Ji Hyo Malaysia” kerana rupa parasnya dikatakan mirip selebriti terkenal Korea itu. Baru-baru ini, seorang wanita dari Indonesia pula menjadi bualan hangat di media sosial kerana rupa parasnya dikatakan seakan Song Ji Hyo. Wanita bernama Qonitah Al Jundiah atau lebih mesra[…]

Baru 15 Tahun Kylie Jenner Sudah Suntik Bibir Kerana…

Artis, Kecantikan

Perubahan wajah Kylie Jenner boleh dikatakan berjaya kerana sehingga kini ramai yang mahu bibir menggiurkan seperti dia. Tapi tahukah anda Kylie menyuntik bibir seawal umur 15 tahun?!  Jika kita dahulu seawal remaja langsung tidak peduli bab kecantikan lagikan bab melibatkan pembedahan. Lain dengan Kylie yang mendakwa dia menghadapi masalah kurang[…]

ANUAR ZAIN ‘Jual’ Tudung — Tak Percaya? Anda Harus Lihat Ini!

Artis, Out & About

Penyanyi pujaan wanita, Anuar Zain membuka langkah baru khas buat peminatnya. Khbarnya Anuar Zain kini sudah mula berniaga. Lebih berani, perniagaan yang diceburinya itu kini hebat didominasi suri niaga wanita!   Kredit foto: Instagram @anuarzainnetwork           Kredit foto: Instagram @anuarzainnetwork            […]

Nostalgia Penjual Kuih Nama Mak Leha, Ilham Vivy Yusof Cipta Tudung Rare, Bertema Kuih Tradisional

Artis, Out & About

Jika tahun lalu jenama ini telah mencipta fenomena apabila ramai yang sanggup beratur panjang dan menghabiskan ratusan ringgit hanya untuk memiliki koleksi terhad yang dilancarkan. Dan baru-baru ini jenama hijab yang cukup sinonim dengan simbol ‘itik’ dUCscarves telah melancarkan kosmetik terbaru bakal jadi buruan hijabi yang memang gemar sekali pada kecantikan wajah. […]

(13 GAMBAR)Sekitar Pernikahan Engku Emran & Laudya Cynthia Bella

Artis, Wedding

Jutaan tahniah diucapkan kepada Engku Emran (42 tahun) dan Laudya Cynthia Bella (29 tahun) yang telah selamat bergelar suami isteri semalam pada jam kira-kira 6.27 petang. Majlis pernikahan ahli perniagaan dan aktres dari Indonesia ini telah berlangsung di sebuah lokasi rahsia di Kuala Lumpur. Pernikahan mereka telah disaksikan oleh kaum keluarga[…]

Netizen Puji Kecantikan Bella Di Majlis Khatam Quran. Hasil Solekan Neutral & Baju Rona Sedondon!

Artis, OOTD

Manis sekali pelakon Syurga Yang Tak Dirindukan Laudya Cyntia Bella dalam satu majlis khatam Quran di kediamannya minggu lalu . Walaupun tidak tahu tujuannya untuk apa, tetapi dalam instagram milik Bella seolah-olah membayangkan pelakon ini bakal menamatkan zaman gadisnya September ini. “One step closer to happiness” Ini Part of the[…]

3 ‘Resepi’ Kekal Cantik Yang Mudah Dari Miss Fazura

Artis, Kecantikan

Apalagi yang boleh dikatakan tentang pelakon jelita Malaysia, Nur Fazura yang sememang sudah cantik dan raut wajahnya tidak dijemu ditatap oleh sesiapa sahaja.  Tuah Fazura atau nama penuh Nur Fazura Sharifuddin kembali selepas memenangi Pelakon Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia Ke-27, beliau kini sibuk bekerjasama dengan penggiat filem di[…]

Perfection! 10 Gambar Bukti CL Adalah Eyeliner Queen

Artis, Kecantikan, Makeup

Setiap kali pakai eyeliner, pasti comot, sebelah tebal, sebelah nipis. Hurmmmm… Tak tahu nak buat apa, dah cuba beli produk yang terbaik tapi masih lagi gagal mendapatkan solekan eyeliner sempurna. Haaa, mungkin helah genius ini boleh membantu anda. Eyeliner atau celak adalah bagaikan satu anugerah untuk mereka yang bermata agak kecil. Penggunaan eyeliner bisa sahaja memberi[…]

Penampilan Laudya Cynthia Bella, Gaya Inspirasi Untuk Hijabi Kenit

Artis, OOTD

Seronok bila dengar selebriti Indonesia ni bakal menamatkan status bujang bersama pasangannya, Engku Emran tak lama je lagi. Dengar khabar, mereka berdua dikenalkan Nora Danish. ND dan Bella pun merupakan kawan baik sejak digandingkan bersama dalam sebuah filem Indonesia Surga Yang Ku Rindukan 2. Satu filem yang membawa banyak teladan. Admin[…]

Senarai Gaun Cinderella Selebriti Yang Tidak Mungkin Dapat Dilupakan…

Artis, OOTD, Wedding

Sebut sahaja Cinderella pasti kita terbayang tentang cerita seorang gadis yang sering dibuli oleh ibu dan kakak-kakak tirinya. Gadis malang itu kemudian dibantu oleh pari-pari untuk bersiap ke majlis tari menari putera raja di istana. Pari-pari yang baik hati itu menggunakan magis memberi sebuah gaun indah biru lembut kepada Cinderella.[…]

Load More