Penampilan Laudya Cynthia Bella, Gaya Inspirasi Untuk Hijabi Kenit

Penampilan Laudya Cynthia Bella, Gaya Inspirasi Untuk Hijabi Kenit

Artis, OOTD

Seronok bila dengar selebriti Indonesia ni bakal menamatkan status bujang bersama pasangannya, Engku Emran tak lama je lagi. Dengar khabar, mereka berdua dikenalkan Nora Danish. ND dan Bella pun merupakan kawan baik sejak digandingkan bersama dalam sebuah filem Indonesia Surga Yang Ku Rindukan 2. Satu filem yang membawa banyak teladan. Admin suka! Laudya Cynthia Bella ni juga sebenarnya boleh dikatakan baru je berhijab. Alhamdulilah. 

Cantik betul tengok Laudya ni berhijab, sarung tudung apa pun tetap comel! Tapi tak pakai tudung pun dia dah memang comel kan. So jom kita tengok gaya si comel Laudya Cynthia Bella ni. Kecil molek tapi tetap fesyenista! Kot korang boleh tiru gaya dia ke kan? 

Flower power for summer trip?

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

???

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Leave a little mystery in life, dress modestly In @umaprivee outer & pants Styled by @alvasus

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Sometimes it’s better to just remain silent and smile ✌️?

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Beautiful island ??☺️ #feelblessed

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Last day in paris.. . . . Im wearing flower vest by @poppytheodorin .. Thanks my love @alvasus ??

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

?

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

black n white ? . . . jumpsuit by @zaskiasungkarjakarta ?

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

It’s a new era in fashion. There areno rules @alexandermcqueen ?❤

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

White on white ?

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

#latepost ???

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on